piątek, 25 marca 2011

Krakowska dorożka nr. 12

Byliście kiedyś w Krakowie?
Ja tak bo w końcu tu mieszkam i to piękne miasto:)
Codziennie Na Krakowskim Rynku od godziny 10-00 do 24-00 stoją piękne dorożki konne.
Białe,Czerwone,Czarne,Zielone  i inne.Są też piękne konie które pracują na swoje utrzymanie oraz chodzą dla przyjemności.Dziś coś o dorożce nr 12.Jezdzi nią Pani Agata czyli moja ulubiona dorożkarka.Codziennie jak przyjadę na rynek rowerem albo pieszo prosi mnie żebym jej poszła albo po Frytki albo coś innego do Mcdonalda xD.Jeżdżą w tej dorożce dwie piękne klaczki czyli siwa i kara. :D Dość pospolite imiona xd
Już daje fotki ;*

Oto one moje dwa kochane urwisy :).Najbardziej lubię Gwiazdeczkę czyli Siwą tak sobie ją nazwałam bo zawsze gdy podejdę do niej na rynku to pierwsze co daje to buziaczka a potem tak słodko uderza ząbkami ;**
Ale obydwie kocham tak samo.Teraz troszeczke fotek ;)Moja nalutka gwiazdeczka ;**

W niedziele napisze coś wiecej bo bede u moich koników to bedą nowe fotki i wiecej wiadomosci xD
Dozobaczenia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz