poniedziałek, 21 marca 2011

Gruby Szarak czyli Bonguś i Karolina ;**

Amigo?Nie
Melania?Nie
Kto to jest??
Oczywiscie że Bonguś.
Najukochańszy koń na świecie nie ma lepszego,który tak potrafi okazywać uczucia i codziennie rano dawać buziaki Karolinie.
A oto moje ulubione zdjecie.
A już niedługo nasz pyszczek kochany przestanie się męczyć na Krakowskim Rynku w dorożce i zacznie jezdzić pod siodłem:)

Moja ciężka praca nad dokładnym wyczyszczeniem Bonga się opłaciła ! :D Ponieważ pani Basia nawet zauważyła, że jest czyściutki ! Ech mój humorzasty perełek ! TĘSKNIE SKARBIE :*  Niestety nie pojechałam dzisiaj do niego bo mama wcześniej zjechała ... Ech ! Ale obiecuje, że w piątek i w sobotę do niego pojadę ! 
Czy nie widać jak ona go kocha??
:**
Tęsknie Szaruś czy jeszcze kiedyś cie zobacze??:*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz